פיטמאסטר - חוצות אלונים

Locale icon

עברית

Accessibility icon

פיטמאסטר - חוצות אלונים

חוצות אלונים

בשרים

כשר

הזמינו שולחן בפיטמאסטר - חוצות אלונים



סניף נוסף

פיטמאסטר - מרכז

הפיטמאסטר! חוויה שלא תשכחו... |אז מי אנחנו בעצם?? מסעדת בשרים מעושנים המארחת אתכם, בצורת מופע. כן כן! בכל ערב מארח אתכם פיטמאסטר שונה... מהו הפיטמאסטר אתם שואלים? מומחה לשימוש במעשנה, גריל, או כל מתקן המשלב אש חיה להכנת מזון. מחפשים תפריט? אז זהו, שאין. הפיטמאסטר, יכין לכם ארוחה מטורפת המורכבת מ7 מנות, אשר תצאנה כל אחת עם הסבר קצרצר וקולע על דרך ההכנה. מהלך המופע מלווה במוזיקה שמחה, הארוחה עצמה כוללת יין (מונפורט, ברקן), בירה וסודה חופשי כל הערב. ולבסוף, אם תצליחו להחזיק מעמד עד סוף הארוחה, נגיש עבורכם מתוקים + תה וקפה. משך המופע הוא כשעתיים וחצי. המסעדה כשרה בהשגחת הרבנות ראשית פתח תקווה. ישיבה אצלנו בשולחנות אבירים. והכי חשוב.... רצוי להגיע רעבים, מאוד!! | ניתן להתארח אצלנו בהזמנה שנקבעה מראש. | המסעדה משמשת לאירועים פרטיים- לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם בית העסק.

Arrow icon

אירוע ב- פיטמאסטר צפון

כן כן… מסעדת הבשר המוכרת, מארחת בצורת מופע - מקיימת אירועי צהריים פרטים, במיוחד עבורכם. בכל אירוע יארח אתכם הפיטמאסטר - מומחה ראשי לשימוש במעשנה, גריל או כל מתקן המשלב אש חיה להכנת מזון. יועבר לכם מופע מדהים ומרתק המשולב בהסברים קצרים על מנות הבשר וצורת הכנתם | ניתן לקיים מופע משולב: סדנאות בשר / קוקטיילים / וויסקי | הקונספט שלנו מותאם לאירועי חברה, הרמות כוסית וחגיגות משפחתיות.

Arrow icon

פיטמאסטר - ירושלים

פיטמאסטר! חוויה שלא תשכחו... אז מי אנחנו בעצם? מסעדת בשרים מעושנים בסגנון משתה, מופע בשר. כן כן! בכל ערב מארח אתכם פיטמאסטר שונה. מהו הפיטמאסטר אתם שואלים? מומחה לשימוש במעשנה, גריל, או כל מתקן המשלב אש חיה להכנת מזון. מחפשים תפריט? אז זהו, שאין. הפיטמאסטר, יכין לכם ארוחה מטורפת המורכבת מ7 מנות, אשר תצאנה כל אחת עם הסבר על דרך ההכנה; בירה, יין אדום וסודה ללא הגבלה ולבסוף, נגיש עבורכם מתוקים+ תה וקפה. משך המופע הוא בערך כשעתיים וחצי ומלווה במוזיקה שמחה. הישיבה אצלנו הינה שיתופית בשולחנות אבירים. | ניתן להתארח אצלנו בהזמנה שנקבעה מראש. | ניתן לקיים במסעדה אירועים פרטיים- לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם בית העסק.

Arrow icon

פיטמאסטר - באר שבע

פיטמאסטר! חוויה שלא תשכחו... אז מי אנחנו בעצם?? מסעדת בשרים מעושנים בסגנון משתה, מופע בשר. כן כן! בכל ערב מארח אתכם פיטמאסטר שונה... מהו הפיטמאסטר אתם שואלים? מומחה לשימוש במעשנה, גריל, או כל מתקן המשלב אש חיה להכנת מזון. מחפשים תפריט? אז זהו, שאין. הפיטמאסטר, יכין לכם ארוחה מטורפת המורכבת מ7 מנות, אשר תצאנה כל אחת עם הסבר על דרך ההכנה; בירה, יין אדום וסודה ללא הגבלה ולבסוף, נגיש עבורכם מתוקים+ תה וקפה. משך המופע הוא בערך כשעתיים וחצי ומלווה במוזיקה שמחה. הישיבה במסעדה הינה שיתופית בשולחנות אבירים. | ניתן להתארח אצלנו בהזמנה שנקבעה מראש. | המסעדה משמשת לאירועים פרטיים- לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם בית העסק.

Arrow icon
קצת עלינו

קצת עלינו

פיטמאסטר! חוויה שלא תשכחו... אז מי אנחנו בעצם? מסעדת בשרים מעושנים בסגנון משתה, מופע בשר. כן כן! בכל ערב מארח אתכם פיטמאסטר שונה. מהו הפיטמאסטר אתם שואלים? מומחה לשימוש במעשנה, גריל, או כל מתקן המשלב אש חיה להכנת מזון. מחפשים תפריט? אז זהו, שאין. הפיטמאסטר, יכין לכם ארוחה מטורפת המורכבת מ7 מנות, אשר תצאנה כל אחת עם הסבר על דרך ההכנה; בירה, יין אדום וסודה ללא הגבלה ולבסוף, נגיש עבורכם מתוקים+ תה וקפה. משך המופע הוא בערך כשעתיים וחצי ומלווה במוזיקה שמחה. הישיבה אצלנו הינה שיתופית בשולחנות אבירים. | ניתן להתארח אצלנו בהזמנה שנקבעה מראש. | המסעדה משמשת לאירועים פרטיים- לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם בית העסק.


כשרות

כשרות

המסעדה כשרה בהשגחת המועצה הדתית אזורית שדה יעקב עמק יזרעאל


כתובת

כתובת

קניון חוצות אלונים


טלפון

טלפון


ניתן לפנות אלינו גם בוואטסאפ

ניתן לפנות אלינו גם בוואטסאפ


שעות פתיחה

שעות פתיחה
היום
18:00 - 20:00
21:15 - 00:00
משתה 7 מנות
משתה 7 מנות
יום שישי
סגור
יום שבת
סגור
יום ראשון
20:00 - 23:00
משתה 7 מנות
יום שני
20:00 - 23:00
משתה 7 מנות
יום שלישי
20:00 - 23:00
משתה 7 מנות
יום רביעי
20:00 - 23:00
משתה 7 מנות
השבוע הקרוב